פרץ טוב בנירוסטה

במפעל שלו לייצור מטבחי ומתקני נירוסטה לענף המזון, שמעון פרץ הוא לא רק מנהל. הוא עובד מהמניין. יחד שם ששת עובדיו, הוא מרים לוחות, מכניס למכונות , יוצר תבניות מותאמות המכונות והמתקנים הם כולם פרי הפיתוח שלו

המפעל והמשרד ממוקמים בקריית המלאכה בתל אביב. הם משתרעים על שטח של 500 מ"ר ומתחלקים לשני אולמות ייצור, מחסן, משרד ואולם תצוגה יפה ומרשים.

יש לו שבעה עובדים.

מגזר הלקוחות שלו כולל: מפעלי מזון, מטבחים מוסדיים, מסעדות ובתי קפה, מכל רחבי הארץ.

את ההתמחות שלו הוא מגדיר בתור –"תכנון מטבחי ומתקני עזר לניהול מטבח עסקי או מוסדי, וייצורם.

15% מהייצור שלו הולך לייצוא, למדינות באפריקה ואירופה בעיקר.

 

את העסק הוא פתח לפני 20 שנה בחצר ביתו ביפו. העסק גדל והתרחב ומזה עשר שנים שהוא פועל ממתחם קריית המלאכה. פלייסמנט ממותג

הוא והעובדים נוטלים לוחות גדולים של נירוסטה. מעבדים את צורתם באמצעות עבודה מדויקת על מכונת הכיפוף. התוצאה- מוצר איכותי ומשובח.

למרות לחץ העבודה הרב, שמעון פרץ הוא אדם רגוע מאוד. הוא מנתב את העשיה שלו בסבלנות רבה תוך מתן דגש על שיתוף פעולה עם העובדים למציאת פתרונות.

התוצאות- מדברות בעד עצמן. אולם התצוגה המרהיב והמיוחד שופע במוצרים כמו כיורי נירוסטה מצוחצחים, מתקני עזר מבהיקים בצבע הכסוף שלהם.

הנירוסטה היא חומר ידידותי לסביבה ולמשתמש כאחת, לדברי שמעון פרץ, מאחר ואין בה מרכיבים רעלנים שמצויים בחומרים אחרים, המשמשים לייצור מטבחים.

מה הקווים המנחים שלך, בעבודתך זו?
"ראשית אני חושב למען הלקוח.  זאת אומרת שאם מגיע אליי לקוח עם דרישה מסוימת, הרי אני מסייע בידו בעצה, בפתרון , בחסכון בעלויות. ביצירת טווחי פעולה לחשיבה פרקטית אחר כך במטבח שלו.  זהו יתרון הדדי לי ולו כאחת. שנית- אני מקפיד מאוד על שני דברים חשובים- דיוק מירבי עד למקסימום בכל תהליך העבודה. עד למילמטר האחרון. הדבר השני הוא עבודה אסתטית , מראה אסתטי ותצוגה אסתטית של המוצרים החל ממטבח ועד  מרכיבים קטנים ביותר שנמצאים בו וניתנים גם לשימוש נפרד במטבח. שלוש-חשיבה יצירתית. מציאת פתרונות יצירתיים. לא תמיד ישנם מצבים מותאמים מראש שבהם לקוח מקבל לפי מה שהוא רוצה בדיוק. לפעמים יש בעיות ואילוצים של מקום של טכנולוגיות, של טכניקות של סוג המקום. לכן, לעיתים אני קורא את השטח ונותן גם פתרונות יצירתיים לגביו בכל ההיבטים הללו או בחלקם בהתאם לצורך".

מה היא בעצם נירוסטה?
"נירוסטה את מתכת מעובדת, המורכבת מחומר אל חלד. היא נחשבת חומר נקי, עמיד בפני שחיקה. עמידות גבוה במצבי צבירה שונים של חום וקור. הנירוסטה עמדה בפני תקנים תברואתיים מחמירים. הכוללים בדיקות של הגיינה ובדיקות בקטרולוגיות. עובדה שהיא משמשת חומר מוביל בתעשיה הרפואית. ובנוסף זהו חומר ידידותי ורב שימושי. ישנם בעולם כ150 סוגי נירוסטה שונים. מצד שני לגבי העבודה איתו הרי זהו חומר שקשה לעבד אותו בגלל תכונותיו הייחודיות והרגישיות השונות שישנם בו. הוא משנה מצבי צבירה  והעבודה איתו מצריכה יסודיות ודיוק מרביים ביותר".

מה הם שלושת מוצרי הדגל שלך כיום?
"אני מייצר מאות מוצרים מגוונים וקשה לי להצביע באופן מובהק על מה שאתה קורא מוצרי דגל. אם כי ישנם שלושה מוצרים נדרשים ומובילים אצלנו והם:א. תעלות רצפה- מדובר במוצר פופלרי העשוי נירוסטה ומשמש  לניקוז מי שופכין במטבח של המסעדה או במטבח המוסדי. הוא נקי ואסתטי, מונע החלקה, נוח, וטבחים יכולים לדרוך עליו ללא חשש כי נעליהם יתלכלכו בשאריות מזון או שאלו ידבקו לנעליים. הוא לא מותיר סימנים. ב. פילטרים למינדפים- מדובר בפילטרי תקן של UL. כלומר כאלה שעומדים בתקנים מחמירים של איכות הסביבה וגם של מכבי אש. הם בעלי תקן גבוה ומותאמים לכל סוגי המינדפים ומערכות סינון האוויר במטבחים של מסעדות ומטבחים מוסדיים כאחת. ג. משטחי עבודה- כיורים, שולחנות חיתוך.אלו עבודות הנעשות באופן פרטני על ידנו ובהתאם לצורכי הלקוח".

לשם המחשה מביא שמעון שלושה סיפורים ייחודיים : האחד על לקוח שביקש גריל מעשנת מיוחד שניתן יהיה להנמיכו ולהגביהו לפי הצורך. לשם כך שמעון פרץ פיתח טכניקה ייחודית שאיפשרה זאת. מקרה אחר היה  של יצרן של מלבי צבעוני מאחד השווקים  שהיה צריך פתרון של מזיגה לכוסות באופן מהיר ככל שניתן. לשם כך שמעון פרץ פיתח ברז מיוחד  למילוי של כוסות מלאבי.

במקרה השלישי מדובר היה במדינה אפריקאית גדולה שהייתה זקוקה להכנתו של מטבח מוסדי גדול באחת החוות החקלאיות הגדולות שלה ושמעון פרץ הצליח לייצר ולמצוא את הפתרון ההולם לכך.

מה ההמלצות שלך לגבי מי שמעוניין להכניס אצלו מטבח נירוסטה?
"נירוסטה היא חומר חי. הוא צריך להיות בעל רמת גימור גבוה מאוד. מבחינת עובי, וליטוש. לכן, צריך למצוא ספק שהוא בראש וראשונה בעל רמה איכותית למתן מענה הולם בדברים הללו. דבר שני וחשוב זה לדעת  ליצור התאמה פונקציונלית בין הצרכים לבין האפשריות. את זה ספק בעל מעוף ,ידע והבנה מעמיקה יכול לתת. דבר שלישי וחשוב הוא לא להתפשר בשום פנים ואופן על איכות מול מחיר זול.  אם בעל מסעדה או מנהל של מטבח מוסדי רוצה מטבח טוב ואיכותי מנירוסטה שיחפש את הטוב ביותר שהוא יכול למצוא במסגרת האפשריות שלו ולא יתפשר על איכות בגלל מחיר זול, כי אחרת זה פשוט יפגע רק בו".

אינדקס מדיה - פתרונות שיווק מתקדמים לעסק שלך

בוא נתחיל >>

קידום ממומן בגוגל

רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את המילים והתקציב ואנו נדאג
למקום הראשון בתוצאות גוגל. בהתחייבות

בוא נתחיל >>
תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>

קידום אורגני בגוגל

צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך צעד קדימה ולהביא
אותך להיות בדף הראשון בגוגל בביטויים
הרלוונטים. ראשון בגוגל = לקוחות חדשים

תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>
מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>

בניית אתרים וחנויות

בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין, מערכת ניהול אתרים
ועיצוב מרהיב ואישי לכל אתר

מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>