ס. מאיר נכנסת לתחום הציוד החדש למטבחים

www.zohar-mekarerim.co.il עקב הביקוש לציוד חדש בתחום המטבחים המקצועיים, נכנסת חברת ס.מאיר לתחום הציוד החדש, אחרי כ-40 שנות פעילות בתחום הציוד המוחדש.

המהלך כולל השקת קו מוצרי קירור חדשים, המיוצרים באירופה, תחת השם Frigotop. אורן סטרול חושף, כי בתקופה האחרונה 50% מפעילות החברה נכבשו על ידי תחום הציוד החדש.

אחרי כ-40 שנות פעילות בתחום מכונות המזון והציוד המוחדש למטבחים, חברת ס. מאיר, נכנסת לתחום נוסף ומשיקה קו ציוד קירור חדש למטבחים תחת השם, פריגוטופ (Frigotop). החברה מתמחה בייבוא, ייצור ושיווק ציוד למטבחים תעשייתיים, מסעדות ובתי קפה; כעת, עם השקת המהלך, תספק גם ציוד חדש וגם ציוד מוחדש ללקוחות מתחומים אלה. 

בשלב ראשון יציע הקו המוצרים החדש מגוון מקררים מסחריים, מדיחי כלים, מכונות קרח ומכונות מזון, המתאימים לסוגים השונים של המטבחים התעשייתיים והמקצועיים. קטגוריה זו מהווה 50% מפעילות החברה, כאשר שאר פעילותה מוקדש לקטגוריית המטבחים הקטנים יותר, כגון מסעדות ובתי קפה. 

אורן סטרול, מבעלי החברה, חשף, כי בתקופה האחרונה 50% מפעילות החברה נכבשו על ידי תחום הציוד החדש, ו-50% ממנה עדיין מתמקדים בתחום הציוד המוחדש. עוד הסביר, כי בתקופה האחרונה נרשם ביקוש לציוד חדש, ובכך נוצרה ההזדמנות ליצירת שוק נוסף ולקוחות פוטנציאלים עבור החברה. לכן הוחלט על כניסה לתחום הציוד החדש.

המגמה: דרישה לציוד חדש במטבחים מוסדיים
החברה פועלת כעסק משפחתי אותו הקים האב, מאיר סטרול, לפני כ-40 שנה. מאיר עסק במגוון תחומים עד שהפך לסוחר מתכות. בשלב מסוים החל לרכוש ציוד מטבחים, תיקן, שיפץ ומכר לסוחרים שהעבירו ללקוחות. כך במהלך השנים נבנה העסק סביב קניה, מכירה ושיפוץ של ציוד משומש למטבחים מוסדיים. את הניסיון והידע שרכש מאיר הוא העביר לבנו, אורן, שהחל לעבוד בעסק עם שחרורו מהצבא, לפני כ-20 שנה.

אורן: "מאז גם אחי, קובי, הצטרף לחברה. שנינו למדנו את כל העבודה ואת רזי המקצוע, כאשר אפשר לומר שהבאנו להתקדמות החברה ברמה המקצועית. זאת, עם רכישת הידע בתחום הטכני והיכולת לבצע את העבודה בעצמנו, במקום להסתמך על שירותים של טכנאים חיצוניים".

כל המוצרים ומכונות המזון בתפריט החברה נכנסים תחת הכותרת ציוד למטבחים מוסדיים ומקצועיים. אך לב התפריט מיועד בעיקר למטבחים גדולים, כגון מטבחים של מוסדות, חברות קייטרינג, אולמות אירועים וכולי. במקביל מספקת החברה גם ציוד ומכונות מזון לבתי עסק המפעילים מטבחים קטנים יותר, כגון מסעדות ובתי קפה.

האם הגידול בתחום רשתות בתי הקפה הביא גם לצמיחה בפעילות החברה?
"תמיד יש גידול בכל מיני רשתות בתחומים שונים בענף. למעשה, עד כה עבדנו מול רשתות בתי קפה ומסעדות במתכונת מצומצמת, משום שרובם דרשו רק ציוד חדש ואנחנו עסקנו רק בציוד מוחדש. אך לאחרונה, עם השקת קו המוצרים החדש והכניסה לתחום הציוד החדש, נראה כי המצב משתנה".

מה השתנה?
"אנחנו מבינים שהשוק מבקש ציוד חדש ורוצים להתחיל לעבוד מול אותן חברות ורשתות, המבקשות ציוד כזה בהיקף רחב יותר. לכן אנו בונים קו מוצרים חדשים, בסטנדרטים הרלוונטיים".

מה מאפיין את קו המוצרים החדש?
"חיפשנו מוצרים בסטנדרטים אירופאיים, כי היה חשוב לנו לשמור על איכות ואמינות. זאת, בהשוואה למוצרים המיוצרים במזרח, המהווים אלטרנטיבה זולה יותר, אך ברוב המקרים איכותית ואמינה פחות. קו המוצרים החדש מתאפיין ברמה גבוהה של איכות מרכיבים. מדובר בציוד המיוצר באירופה, כאשר כל מוצר שנכנס לתפריט נבדק ונבחר כך שיהיה איכותי, אמין וברמת גימור גבוהה". 

על מה שמתם דגש בבחירת המוצרים לקו החדש?
"בתהליך בחירת המוצרים שמנו דגש על כך שכל מוצר יעמוד בסטנדרטים הגבוהים של החברה ויתאים למוניטין שלה. בו זמנית חיפשנו מוצרים איתם נוכל לבנות שוק בעל פוטנציאל לצמיחה בתחום. לכן שילבנו במפרטי הייצור דרישות שלא קיימות במפרטים של מוצרים אחרים בשוק, כגון התאמה מושלמת לאקלים הישראלי, מעטפת פנימית וחיצונית מנירוסטה בלבד, וכולי. לדרישות מסוג זה יש חשיבות גבוהה: למעטפת מנירוסטה, למשל, יש השפעה על עמידות המוצר. שהרי כל חומר אחר יתבלה מהר יותר, יחליד ויצריך החלפה בתדירות גבוהה יותר".

המוצר המוביל: שירות
עם הכניסה לתחום הציוד החדש למטבחים החברה מציעה שני מסלולי שירות ללקוחותיה: האחד, הוותיק והמוכר, כולל מכירה של ציוד מוחדש, התאמתו לצרכי הלקוח ותחזוקו. במסגרת המסלול השני מציעה החברה גם התאמה אישית של הציוד לתקציב, לצד אפשרות לליווי וייעוץ בדרך להקמת עסק חדש או לתפעול וייעול תהליכים בעסק קיים.

אורן: "במהלך שנות הפעילות שלנו בתחום צברנו ידע וניסיון רב לא רק בתחום הטכני, אלא גם ברמת תכנון, הקמה ותפעול מטבחים תעשייתיים ומקצועיים. לכן, באופן טבעי, אנו מעבירים את הידע והניסיון הזה האלה ללקוחות שלנו, נותנים ליווי וייעוץ לשיפור וייעול התנהלות העסק".

מהו המוצר המוביל את העסק?
"השירות שלנו הוא המוצר המוביל את העסק. יש לנו רשימת לקוחות שעובדים איתנו שנים ארוכות ולקוחות חוזרים אלינו בגלל השירות. זו לא קלישאה. העסק בנוי על השירות המצוין שאנו נותנים והלקוחות יודעים את זה ומעבירים הלאה. זה המוצר העיקרי, אשר בזכותו אנו זוכים גם ללקוחות חדשים".

מה מבדל את השירות של החברה מזה שמציעים המתחרים?
"אנו חברה משפחתית. לכן, כפי שאנו מתנהלים בתוך העסק כך אנו מתנהלים בחוץ, עם הלקוחות שלנו. אחת הדוגמאות המרכזיות המבטאות את ההבדל בינינו לבין חברות אחרות בתחום הוא המענה שאנו נותנים ברמה הטכנית. במקרה של תקלה הלקוח יתקשר לקובי או אלי ואנחנו נדאג לפתרון מיידי. לכן, פעמים רבות אפשר למצוא אותנו במקומות שונים ובשעות לא סבירות, כשאנו עושים הכל על מנת לשמור על שביעות רצונו של הלקוח".

מה מעצבן אותך כרגע בתחום?
"מעצבן אותי שפועלים בתחום בתי עסק, שיוצרים קושי גדול כשהם מוכרים מוצר שלא עומד ברמה ובסטנדרטים המינימליים, הראויים לדרישות ולצרכים של הלקוחות. רוב הלקוחות לא מבינים מדוע אותו מוצר, לכאורה, מוצע במחיר נמוך יותר מזה אותו אנו מציעים, כאשר בפועל אין מקום להשוואה. אנחנו צריכים להתמודד עם זה ולהסביר ללקוחות את ההבדלים בסטנדרטים, באיכות וברמת העמידות".

מהו הרגע האהוב עליך במהלך יום העבודה?
"הרגעים האהובים עלי הם אלו בהם אני מרצה את הלקוחות. כשאני מקבל שיחת טלפון מלקוח מרוצה, זה הכל מבחינתי".

מהם היעדים לשנים הקרובות?
"בין היעדים גם הרחבת קו המוצרים החדשים ובמקביל המשך פעילות בשוק המוצרים המוחדשים והציוד הכבד למטבחים התעשייתיים, אשר עדיין זוכים לביקוש רב ועניין".

אינדקס מדיה - פתרונות שיווק מתקדמים לעסק שלך

בוא נתחיל >>

קידום ממומן בגוגל

רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את המילים והתקציב ואנו נדאג
למקום הראשון בתוצאות גוגל. בהתחייבות

בוא נתחיל >>
תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>

קידום אורגני בגוגל

צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך צעד קדימה ולהביא
אותך להיות בדף הראשון בגוגל בביטויים
הרלוונטים. ראשון בגוגל = לקוחות חדשים

תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>
מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>

בניית אתרים וחנויות

בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין, מערכת ניהול אתרים
ועיצוב מרהיב ואישי לכל אתר

מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>