לאחרונה סיימו ביצרנית ומשווקת מוצרי המאפה הקפואים, המאפה הצרפתי, את הקמת המפעל השלישי של החברה. בראיון עימו חושף סמנכ"ל החברה, יעקב גוזלן, את יתרונות המהלך ואת היעדים להמשך, בהם גם הקמת חנויות פטיסרי לממכר מוצרי החברה.מאפים
הבשורה החדשה
המפעל החדש (כשרות: לנדא) הוקם בסמוך לשני המפעלים הוותיקים יותר של החברה, ברחוב ההגנה 23 בראשון לציון, ובו ציוד חדשני וקו ייצור מבוסס טכנולוגיות מהמתקדמות בתחום האפיה והקונדיטוריה. גוזלן מספר, כי בהקמת המפעל הושקעו משאבים רבים: "התהליך בוצע בשיתוף עם משרד היועצים הטוב ביותר בתחום בארץ. גם בתהליך רכישת הציוד עבדנו בליווי יועצים בכירים מהחברה האיטלקית ממנה רכשנו אותו".
מה הביא אתכם להשקיע בהקמת מפעל שלישי?
"אחת הסיבות המרכזיות היתה הבעייתיות באיתור כוח אדם מקצועי ומיומן בתחום שלנו. המפעל, עם קו הייצור החדש והטכנולוגיה המתקדמת, פותר את הבעיה הזו, ומאפשר לצמצם את כוח האדם בלמעלה מחצי. כמו כן, מדי שנה החברה רושמת צמיחה וגידול ברשימת הלקוחות. בהמשך לכך, הגענו למיצוי של כושרי הייצור בשני המפעלים הוותיקים. לכן גם לא יכולנו להרשות לעצמנו להתחיל לעבוד מול לקוחות חדשים".
אילו יתרונות מאפשר המפעל החדש?
"המהלך מאפשר יתרונות בשני תחומים עיקריים: הראשון הוא הספק ייצור גבוה יותר מבעבר. כדי לייצר הספק של טון נדרש במפעלים הוותיקים יום שלם; המפעל החדש, לעומת זאת, מאפשר לייצר הספק דומה בשעה. יתרון נוסף בא לידי ביטוי באפשרויות לייצור ולפיתוח מגוון רחב של מוצרים, כך שתפריט המוצרים שלנו צפוי להתרחב. נוסף לכך, כתוצאה מהמהלך נוכל לספק מענה מלא, יעיל ובטוח ללקוחות קיימים ולהתחיל לעבוד מול לקוחות חדשים".
היעד הבא: חנויות פטיסרי עם מוצרי איכות
החברה הוקמה בשנת 1998, על ידי הבעלים, המנכ"ל והיו"ר, רפי מיוסט. מיוסט עבד בשוק ההון ועם השנים התחיל להשקיע בבתי מאפה. הוא עבד עם יצרנית המאפים, בונז'ור, שכיום פועלת כחלק מקבוצת המזון, אסם. ברבות השנים החל מיוסט לייצר מוצרי מאפה קפואים עבור החנויות שהיו בבעלותו ועם הזמן היקף פעילות החברה גדל.
מאפיות | קונדיטוריות
מדי שנה הצטרפו בעלי חנויות מאפה נוספים, שהפכו ללקוחות ותיקים ונאמנים של החברה. כך הצטרפו גם אנשי מקצוע רבים שעבדו עם חברות מובילות, כגון פילסברי ובונז'ור. כיום החברה מוכרת את מוצריה ללמעלה מ-600 לקוחות בכל רחבי הארץ ומייצאת למדינות שונות בעולם.
גוזלן מסביר שבעקבות הקמת המפעל החדש תחומי פעילות החברה יחולקו בין שלושת המפעלים, כאשר כל מפעל יתמקד בתחום מסוים: חלבי, פרווה ולחם.
מה מבדל את החברה מחברות אחרות בתחום?
"אחד המאפיינים המבדלים אותנו מחברות אחרות הוא העובדה שאנו מעסיקים שני שפים, שתפקידם לפתח מוצרים חדשים. המאפיין הזה מאפשר לנו להוביל את השוק במספר מישורים, בהם גם חדשנות ואיכות. לאחרונה עצרנו את פיתוח המוצרים החדשים, נוכח מיצוי כושרי הייצור של המפעלים הוותיקים. אך עם הקמת המפעל החדש, בשילוב עם ציוד טכנולוגי מתקדם, נשוב לפעילות פיתוח וייצור של מוצרים חדשים ואיכותיים. אנו משקיעים תדיר בפיתוח מוצרים איכותיים וחדשניים, לכן המוצרים שלנו אינם זולים, אך ידועים כאיכותיים וממותגים גבוה".
אילו מוצרים מובילים את המכירות?
"מוצר הדגל של החברה הוא הבגט, שעדיין מוביל את המכירות בקטגוריית הלחם. אחריו מוצרי הבורקס ומוצרי בצק הפילאס, שנתפשים בשוק כמוצרים בעלי איכות גבוהה. כך, למשל, פילאס הפיצה שלנו מדורג כיום בשלישיה המובילה את הקטגוריה".
שתף ביעדי החברה לשנה הקרובה.
"בשנת 2016 אנו מתעתדים להיכנס לתחום הלחם האפוי קפוא (מחמצת). עד היום ייצרנו לחם, אך לא אפוי קפוא. הכניסה לתחום האמור תהיה תוצאה נוספת של הקמת המפעל החדש. כמו כן, בין היעדים גם פתיחת חנויות פטיסרי שימכרו מוצרים ברמה גבוהה".
להלן קישורים למספר לקוחות נבחרים שלנו:
מסאז'ים באילת | מתקן נינג'ה לילדים
הקמת גינות | הסעות בדרום | אנודייז
שקית קרטון ממותגת | חברת הסעות במרכז
רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את המילים והתקציב ואנו נדאג
למקום הראשון בתוצאות גוגל. בהתחייבות
צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך צעד קדימה ולהביא
אותך להיות בדף הראשון בגוגל בביטויים
הרלוונטים. ראשון בגוגל = לקוחות חדשים
בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין, מערכת ניהול אתרים
ועיצוב מרהיב ואישי לכל אתר