תפריט המוצרים של יצרנית התבלינים, תבליני מרום, אפשר למצוא מגוון אינסופי של תבלינים, עשבי תיבול, חליטות ועוד מוצרים המספקים למזון את המרכיבים העיקרי שלו: הטעם והריח. בראיון עם מנכ"ל החברה, מאיר קולטקר, הוא מספר על המניע שהביא אותו לרכוש את החברה ועל החזון, שעומד בבסיס פעילותה.
החברה הוקמה עוד בשנות ה-80, אך נרכשה על ידי קולטקר לפני כ-3 שנים: "מה שהביא אותי לרכוש את החברה זה הרצון לתת מענה לצורך בשימור המתכונים והטעמים הטובים והמוכרים, באופן שיהלום את שנות ה-2000. החזון העומד בבסיס פעילות החברה הוא האדרת המרכיבים העיקריים שבמוצרי המזון, התבלינים".
קולטקר: "כל יום אפשר ללמוד משהו חדש על עולם התבלינים"
קולטקר מאמין בעבודה קשה שעיקרה פיתוח החברה והתאמתה לצרכי השוק של התקופה: "אני מאמין בכך שמדי יום ניתן ללמוד משהו חדש ומעניין על עולם התבלינים והמזון בכלל. האמונה הזו מלווה אותי בכל שלב ושלב של פיתוח החברה. כך בשלב הראשון בחנו את השוק במטרה ללמוד את הצרכים והדרישות של הלקוחות. בהמשך לכך, הבנו כיצד ניתן לשפר את יכולת המענה ללקוח". שמנים
החברה פועלת בענף המזון המוסדי ובענף המסעדות ומציעה תפריט תבלינים עשיר ומגוון לצד אפשרויות להתאים את המוצרים לצרכים ולדרישות של לקוחותיה. החברה מתמקדת בייצור תבלינים בסיטונאות ותערובות יחודיות, אשר מסייעים לשפים ולטבחים מקצועים בתהליך העבודה היומיומי. פעילות החברה מתבצעת בשיתוף עם השפים, בין אם מדובר במסעדה, חברת קייטרינג, מתחם אירועים או כל מקום אחר המפעיל מטבח. יחד עם השפים נבחנים הצרכים והדרישות לפיהם מותאמים התבלינים הנכונים.
מאילו יתרונות נהנים לקוחות החברה?
"לקוחות החברה נהנים ממספר יתרונות, בהם גם העובדה שהחברה מתמקדת בשירות מקצועי עם ליווי איכותי. זה בא לידי ביטוי בסעיפים שונים, כגון פגישות עם שפים והתאמת המוצרים; אספקת סחורה בשעות לא שגרתיות, על מנת לאפשר ללקוח רצף עבודה תקין. רוב לקוחותנו הם מענף המזון המוסדי ומענף המסעדות. הם נדרשים לרצף עבודה נמרץ ולעתים לא מבחינים בכך שמלאי התבלינים אזל. מצב כזה יכול לפגוע ביום עבודה שלם. לכן, אנו כאן כדי לספק להם את התבלינים במצבים מסוג זה".
מה מבדל את החברה מאחרות בתחום התבלינים?
"בין המאפיינים המבדלים את החברה מאחרות בתחום, גם השירות האישי, האיכות של המוצרים, המחירים והיכולת להתאים את התבלינים בדיוק לצרכים ולדרישות של הלקוח".
איזו אסטרטגיה גיבשת כדי להתמודד עם התחרות?
"שם טוב - טוב משמן טוב. האסטרטגיה, שגיבשתי כדי להתמודד עם תחרות מתבססת על עבודה ביושר, גם אם זה עולה לחברה במשאבים, זמן וכסף. הדבר החשוב ביותר הוא, שהלקוח יהיה מרוצה. אם הוא מרוצה, אז הוא ילך איתך לאורך כל הדרך". מיצים טבעיים
אילו מגמות מובילות את תחום התבלינים בשנה האחרונה?
"בין המגמות המובילות את פעילות החברה נרשמת גם מגמת צמיחה בביקוש לתערובות מיוחדות, מקרב שפים וטבחים, המעוניינים לשדרג את המנות שהם מרכיבים. במקביל, יותר לקוחות מעוניינים בהתאמה אישית של המוצרים לצרכים שלהם. כמו כן, נרשמת עליה במודעות לאיכות התבלינים. יותר ויותר מבינים שתבלין איכותי ומשובח הוא סוד ההצלחה; אפשר לקנות את אותו המוצר בחצי מחיר, ולהווכח בכך שהמוצר אינו מתאפיין באותן תכונות. כמו כן, גם התוצאות".
להלן קישורים למספר לקוחות נבחרים שלנו:
מסאז'ים באילת | מתקן נינג'ה לילדים
שקיות לאיסוף שתן | אנודייז
שקית קרטון ממותגת |
רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את המילים והתקציב ואנו נדאג
למקום הראשון בתוצאות גוגל. בהתחייבות
צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך צעד קדימה ולהביא
אותך להיות בדף הראשון בגוגל בביטויים
הרלוונטים. ראשון בגוגל = לקוחות חדשים
בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין, מערכת ניהול אתרים
ועיצוב מרהיב ואישי לכל אתר